Alte locuri de mancare

"Recomand Trattoria Verdi (Str. Negru Voda 9); pizza este cea mai buna pe care am mancat-o pana acum (subtire, bine coapta, ingrediente delicioase asezate asa cum trebuie peste mozzarella si nu invers), pastele mele favorite ” Spaghetti Maestro Verdi” (insa cu linguinii, “al dente”- si da, poti cere orice fel de paste, chiar poti combina jumatati de portii de paste, sau 4 feluri de paste- ador teaba asta), si chiar daca nu mananc porc, am comis-o de data asta pentru un “Braciole di Maiale Verdi” moale, aromat, facut dupa reteta secreta a casei: a meritat!
Fac un Minestrone care te unge pe suflet si merge perfect cu foccacia cu parmezan.
Clar aici am gustat cel mai bun cheese cake (am intrebat sfioasa despre reteta si am aflat ca este una conceputa de proprietarul restaurantului, cunoscuta doar de 2 persoane) si un ametitor “Dolce Fantasia” care ma duce cu gandul si sufletul la copilarie (un soi de budinca fina ce ascunde bucati zemoase si aromate de ananas si zmeura, fantezie invelita cu o crusta crocanta de zahar ars)..." e un comentariu la http://deceblog.net/
care nu ne recomanda decat"Exista un restaurant taranesc in Costinesti intre piata si mini-marketul verde care troneaza pe strada garii, pe partea dreapta – imi scapa numele lui – au o multime de specialitati romanesti, chiar bine preparate si la un raport pret/calitate foarte bun...."

0 Response to "Alte locuri de mancare"